Гарантійні умови:
⦁ Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним і не містить механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу.
⦁ Комплектність виробів перевіряється при покупці.
⦁ Безкоштовне гарантійне обслуговування поширюється на несправності викликані заводськими дефектами товару і дійсне тільки при наявності правильно заповненого гарантійного талона, де чітко вказані: найменування товару, серійний номер (IMEI), дата продажу, гарантійний термін, підпис Покупця, підпис і печатка Продавця.
⦁ Гарантія на продані комплектуючі та вироби, за умови дотримання умов гарантії, має на увазі під собою безкоштовний ремонт комплектуючих і виробів протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту.
⦁ Якщо серійний номер (IMEI) вашого пристрою і пристрою в гарантійному талоні не збігаються-гарантійне обслуговування не надається.
⦁ Гарантія не поширюється на аксесуари які постачаються разом з товаром і програмне забезпечення.
⦁ Пристрій знімається з гарантії в наступних випадках:
   ⦁ Якщо на пристрої присутні будь-якого роду механічні пошкодження (сколи, вм'ятини, сліди від падіння і т.п) .;
   ⦁ Якщо пристрій вже підлягало розкриттю або будь-якого роду ремонтних робіт;
   ⦁ Якщо пошкодження пристрою викликані потраплянням всередину сторонніх предметів, пилу, бруду і т.п .;
   ⦁ Якщо пошкодження пристрою викликані використанням нестандартних, неоригінальних, а також несумісних аксесуарів або пристроїв;
   ⦁ Некоректної роботи з програмно - апаратної частиною вироби (перепрограмування Flash - Bios і т.п.);
   ⦁ Якщо пристрій використовувався не за призначенням або були порушені будь-які інші правила експлуатації виробу, викладені в Інструкції по експлуатації.
⦁ У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити товар на незалежну експертизу терміном до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в сертифікований сервісний центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
⦁ Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо воно не може бути відремонтовано, на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника. 

Обмін / повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки для нової техніки:

Згідно:

ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про захист прав споживачів. Розділ 2, стаття 9:

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

⦁ Тобто товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, т.п. Пристрій не було активовано покупцем.
⦁ Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність як упаковки, так і транспортувальних плівок на пристрої так аксесуарах які входять до комплекту.(зняті і повторно наклеїні плівки униможливлюють повернення/обмін) 
⦁ Збережено всі наклейки на упаковці з зазначенням інформації про виріб і заводського маркування.

Гранатійний термін на нову техніку від виробника складає від 3 до 12 місяців, точна інфрмація зазначається на сторінці товару та в гарантійному талоні.

 

Гарантійні умови на товари з розділу Распродаж Apple:

⦁    Протягом гарантійного строку покупець має право на безкоштовне усунення дефектів або недоліків товару, які пов’язані з виробництвом данного товару. 
⦁    Гарантійне обслуговування здійснюється тільки за наявності гарантійного талона.
⦁    Гарантія надається тільки на апарату частину пристрою.
⦁    При гарантійному випадку усувається дефект, у разі неможливості зазначеного проводиться заміна товар на аналогічний. При неможливості всього вище зазначеного повертається вартість товару.
⦁    Гарантія на аксесуари які ідуть в комплекті надається тільки на перевірку при покупці товару.
⦁    Покупець ознайомлений із зовнішнім виглядом пристрою. Повернення товару у випадках "не підійшов", "передумали" неможливий.
 
Пристрій не підлягає гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:
⦁    Закінчення строку гарантії.
⦁    Виявлення слідів несанкціонованого відкриття пристрою або порушення цілісності гарантійних пломб.
⦁    Наявність зовнішніх і внутрішніх механічних пошкоджень, що утворилися після продажу товару.
⦁    Виявлення всередині пристрою слідів впливу на нього рідини (корозія, окислення).
⦁    Виявлення ознак підключення до нерекомендованих аксесуарів/джерел електроживлення, не призначених для цього пристрою.
⦁    Пошкодження апаратної частини, викликане не стабільною роботою електромережі.
⦁    Втрата гарантійного талона або не завірені виправлення в ньому. Відсутність підпису Покупця чи підпису/печатка Продавця.

Гранатійний термін складає від 1 до 12 місяців, точна інфрмація зазначається на сторінці товару та в гарантійному талоні.

 

Гарантійні умови на товари з розділу Аксесуари та Запчастини:

 Товари підлягають поверненню\обміну якщо товар:

⦁    Не був у використанні\не втановлювався і не має слідів використання\встановлення. Не має подряпин, сколів, потертостей.
⦁    Не порушено цілісніть заводської упаковки\блістеру.
⦁    Присутні заводські плівки.(зняті і повторно наклеїні плівки униможливлюють повернення/обмін), присутні заводські печатки і мітки\маркування виробу.