Гарантійні умови:
⦁ Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним і не містить механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу.
⦁ Комплектність виробів перевіряється при покупці.
⦁ Безкоштовне гарантійне обслуговування поширюється на несправності викликані заводськими дефектами товару і дійсне тільки при наявності правильно заповненого гарантійного талона, де чітко вказані: найменування товару, серійний номер (IMEI), дата продажу, гарантійний термін, підпис Покупця, підпис і печатка Продавця.
⦁ Гарантія на продані комплектуючі та вироби, за умови дотримання умов гарантії, має на увазі під собою безкоштовний ремонт комплектуючих і виробів протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту.
⦁ Якщо серійний номер (IMEI) вашого пристрою і пристрою в гарантійному талоні не збігаються - гарантійне обслуговування не надається.
⦁ Гарантія не поширюється на аксесуари які постачаються разом з товаром і програмне забезпечення.
⦁ Пристрій знімається з гарантії в наступних випадках:
⦁ Якщо на пристрої присутні будь-якого роду механічні пошкодження (сколи, вм'ятини, сліди від падіння і т.п) .;
⦁ Якщо пристрій вже підлягало розкриттю або будь-якого роду ремонтних робіт;
⦁ Якщо пошкодження пристрою викликані потраплянням всередину сторонніх предметів, пилу, бруду і т.п .;
⦁ Якщо пошкодження пристрою викликані використанням нестандартних, неоригінальних, а також несумісних аксесуарів або пристроїв;
⦁ Некоректної роботи з програмно - апаратної частиною вироби (перепрограмування Flash - Bios і т.п.);
⦁ Якщо пристрій використовувався не за призначенням або були порушені будь-які інші правила експлуатації виробу, викладені в Інструкції по експлуатації.
⦁ У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити товар на незалежну експертизу терміном до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в сертифікований сервісний центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
⦁ Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо воно не може бути відремонтовано, на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника.
Обмін / повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки для нової техніки:
Згідно:
ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про захист прав споживачів. Розділ 2, стаття 9: Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. |
⦁ Тобто товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, т.п. Пристрій не було активовано покупцем.
⦁ Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність як упаковки, так і транспортувальних плівок на пристрої так аксесуарах які входять до комплекту.(зняті і повторно наклеєні плівки унеможливлюють повернення/обмін)
⦁ Збережено всі наклейки на упаковці з зазначенням інформації про виріб і заводського маркування.
Гарантійний термін на нову техніку від виробника складає від 3 до 12 місяців, точна інформація зазначається на сторінці товару та в гарантійному талоні.
Гарантійні умови на товари з розділу Розпродаж Apple:
⦁ Протягом гарантійного строку покупець має право на безкоштовне усунення дефектів або недоліків товару, які пов’язані з виробництвом даного товару.
⦁ Гарантійне обслуговування здійснюється тільки за наявності гарантійного талона.
⦁ Гарантія надається тільки на апарату частину пристрою.
⦁ При гарантійному випадку усувається дефект, у разі неможливості зазначеного проводиться заміна товар на аналогічний. При неможливості всього вище зазначеного повертається вартість товару.
⦁ Гарантія на аксесуари які ідуть в комплекті надається тільки на перевірку при покупці товару.
⦁ Покупець ознайомлений із зовнішнім виглядом пристрою. Повернення товару у випадках "не підійшов", "передумали" неможливий.
Пристрій не підлягає гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:
⦁ Закінчення строку гарантії.
⦁ Виявлення слідів несанкціонованого відкриття пристрою або порушення цілісності гарантійних пломб.
⦁ Наявність зовнішніх і внутрішніх механічних пошкоджень, що утворилися після продажу товару.
⦁ Виявлення всередині пристрою слідів впливу на нього рідини (корозія, окислення).
⦁ Виявлення ознак підключення до нерекомендованих аксесуарів/джерел електроживлення, не призначених для цього пристрою.
⦁ Пошкодження апаратної частини, викликане не стабільною роботою електромережі.
⦁ Втрата гарантійного талона або не завірені виправлення в ньому. Відсутність підпису Покупця чи підпису/печатка Продавця.
Гарантійний термін складає від 1 до 12 місяців, точна інформація зазначається на сторінці товару та в гарантійному талоні.
Гарантійні умови на товари з розділу Аксесуари та Запчастини:
Товари підлягають поверненню\обміну якщо товар:
⦁ Не був у використанні\не встановлювався і не має слідів використання\встановлення. Не має подряпин, сколів, потертостей.
⦁ Не порушено цілісність заводської упаковки\блістеру.
⦁ Присутні заводські плівки.(зняті і повторно наклеєні плівки унеможливлюють повернення/обмін), присутні заводські печатки і мітки\маркування виробу.